Strict Standards: Non-static method WPU_Cache::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 71

Strict Standards: Non-static method WPU_Integration::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 146
Ko dar nežinojome apie „Mazda 626“? — Mazda626/6

Mazda626/6

Ko dar nežinojome apie „Mazda 626“?

Paskutiniai komentarai:

Ko dar nežinojome apie „Mazda 626“?

Parašyta 2012-01-14 | Kategotija Skaitykla | Autorius admin

1997 m. pasaulį pamatė „Mazda 626 GF“ versija. Mašina buvo gaminama su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais. Automobiliuose buvo montuojami įvairūs varikliai, tarp kurių ir 2,5 l V6 200 AG. Modeliai su tokiu varikliu turėjo visus keturis varančiuosius ratus. 2002 m. „Mazda 626“ gamyba buvo nutraukta. Jos vietą rinkoje užėmė „Mazda 6“.

„Mazda 626 GF“ – klasikinis, ganėtinai modernus simpatiško dizaino japoniškas automobilis, neblogai įrengtas ir kokybiškai surinktas. Šį modelį galima drąsiai rekomenduoti tiems, kam reikia paprasto, patikimo ir ne paties prasčiausio automobilio. Tiesa, pirkti „Mazda 626 GF“ kaip ir bet kurį kitą automobilį gerai neapžiūrėjus nevertėtų.

Lietuvos keliuose galima sutikti pačių įvairiausių kartų „Mazda 626“, nes pirmą kartą automobilis su tokiu pavadinimu debiutavo 1982 m. Pačiais geriausiais laikomi raidėmis GF ženklinami modeliai.

Kartais antrinėje rinkoje pasirodo Amerikos rinkai skirtos „Mazda 626“. Jos skiriasi nuo kitų. Meistrai nerekomenduoja jų pirkti, nes avarijos atveju bus sunku rasti atsarginių dalių. Ir kainos kandžiosis, bet ir Europoje parduodamų „Mazda 626“ kainos nėra pačios žemiausios, todėl vertėtų ieškoti dėvėtų kokybiškų detalių. Beje, problemų mašinos kėbului gali pridaryti tik avarija, nes nuo rudžių šis modelis apsaugotas puikiai. Net jei pažeistos vietos bus neapdorotos, mūsų sąlygomis joms nieko neatsitiks dvejus trejus metus.

Duslintuvas tokiu gyvybingumu nepasižymi. Paprastai jo užtenka 2–3 metams, o vėliau reikia arba remontuoti, arba pirkti naują.

„Mazda 626“ taip pat retai kenčia dėl elektros instaliacijos problemų, nors pirmųjų metų mašinose elektra kartais streikuodavo.

Kurį laiką savininkai skundėsi, kad nuolat perdega lemputės. Vėliau „Mazda“ pradėjo naudoti naujus laidus ir problema buvo išspręsta. Dar problemų gali kelti generatorius. Jei mašinoje per greitai išsikrauna akumuliatorius, gali tekti perlituoti generatoriaus elektros schemą arba keisti generatorių.

Į „Mazda 626“ buvo montuojami kuklūs varikliai. Dažniausiai 1,8 l (FP) ar 2 l (FS). Pirmu atveju galingumas siekia 90 AG, antru – 116, 136 arba net 170 AG. Taip pat galima rasti ir 2 l dyzelinį 101 AG variklį.

Dar yra 2,5 l benzininiai V6 varikliai, montuojami tik JAV ir Japonijoje pardavinėtose mašinose. Jei mašina buvo skirta JAV, galia siekia 172 AG, jei Japonijai – 200 AG. Išmanantys apie „Mazda“ specialistai aukštai vertina 2,5 l variklį. Tinkamai prižiūrimas jis labai patikimas ir gali tarnauti net 500 000 km. „Mazda“ varikliuose reikia nuolat stebėti aušinimo sistemą, nes net ir po vieno perkaitimo gali tekti remontuoti cilindrų bloko galvutę. Nepaisant didesnių „Mazda 626“ su V6 varikliu eksploatacijos išlaidų, tokių mašinų vairuotojai linkę permokėti.

Beje, visuose minėtuose varikliuose nėra hidraulinio kompensatoriaus. Senesniuose „Mazda 626“ modeliuose kompensatoriai pradėdavo kalti tik po ilgo tarnavimo arba naudojant nekokybišką tepalą. 4 cilindrų „Mazda 626 GF“ varikliams taip pat reikia tik gero tepalo ir kas 100 000 pareguliuoti vožtuvų šiluminius plyšius, beje, pasak daugelio savininkų, reguliavimo prireikia tik po 200 000 km. Kas 60 000–80 000 km tenka keisti KPM diržą su ratukais ir paskirstymo veleno riebokšlius. Pagal instrukcijas tai galima daryti kas 100 000 km, bet verčiau nelaukti.

Paprastai dyzelinis „Mazda 626 GF“ variklis turi turbininį įpūtimą ir yra patikimas. Tereikia nepamiršti pilti kokybišką kurą. Mašiną su dyzeliniu varikliu vertėtų pirkti, jei esate įsitikinę, kad visada pilsite tik kokybišką kurą. Be to, reikia nepamiršti, kad rimtai sugedusio dyzelinio variklio remontas bus labai brangus, todėl gerokai dėvėtos mašinos pirkti nereikėtų.

Apie pavarų dėžes galima pasakyti tik tai, kad jos būna 5 pavarų mechaninės ir 4 pavarų automatinės. Abi patikimos ir prižiūrėtose tarnauja be jokių kaprizų. Aišku, reikia nepamiršti laiku keisti tepalų. Nebent APD kartais tenka keisti frikcionus. Sankaba, jei savininkas ne lenktynininkas, tarnauja 150 000–180 000 km.

Važiuoklė taip pat nekelia problemų. Nebent kas porą metų reiktų pakeisti stabilizatorių atramas. Rutulinės atramos 626 GF tvirtos ir retai laiko mažiau kaip 80 000–100 000 km. Daugiau dėmesio reiktų skirti lygių šoninių greičių lankstų įmovoms. Jei pasirinktoje mašinoje jos plyšusios, greičiausiai lankstai gyvena paskutines dienas. Po vieną jie nekeičiami, tad teks pirkti visą komplektą.

Galinėje pakaboje po 150 000–200 000 km gali tekti keisti svirtis, bet visos kartu jos nelūžta. Net ir labai padėvėtose mašinose per metus gali sulūžti viena ar dvi svirtis, o pakeistos tarnaus dar iki 10 metų.

Stabdžiai „Mazda 626 GF“ geri, tačiau originalios detalės kainuoja brangiai. Kai kuriais atvejais pažeidžiami ir suportai – ne pati pigiausia detalė. Dėmesio reikia ir stovėjimo stabdžiui. Jo mechanizmą reikia periodiškai sutepti, kitaip lynelius teks greitai keisti.

Ekspertų teigimu, „Mazda 626“ didžiausio susidomėjimo sulaukė praėjusio amžiaus paskutiniajame dešimtmetyje. Tuomet tai buvo vienas pirmųjų apvalių formų automobilių. Daugeliui tiko automobilio kaina ir įranga. Eksploatacijos metais automobilis gavo gerus įvertinimus. Jokių aiškių trūkumų pastebėta nebuvo, tad, jei radote jums patinkančią mašiną be aiškių trūkumų ir gedimų, ilgai nedvejokite. Gero kelio.

Parašykite komentarą

Copyright 2009-2019 Mazda626.lt Inc. All rights reserved.