Strict Standards: Non-static method WPU_Cache::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 71

Strict Standards: Non-static method WPU_Integration::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 146
Comprex turbinos remontas uz 200Lt ?? — Mazda626/6

Mazda626/6

Comprex turbinos remontas uz 200Lt ??

Paskutiniai komentarai:

Comprex turbinos remontas uz 200Lt ??

Parašyta 2012-01-18 | Kategotija Remontas | Autorius admin

Užturėjau ketvirtadienį comprexistų „džiaugsmą“. Užsilenkė kompreksas Vilniuje.. Pradėjau po šrotus ieškoti, apskambinau gal 12 šrotų, tik vienas teturėjo (Acuroje). Kaina 500 lt. Sutariau, kad ir pas juos pakeisiu. Atitempiau mašiną, sakė kadangi remontuojiesi pas mus, tai už darbą bus 200 lt, o kompreksą atiduosim už 400 lt. Tai va, palikau savo mazdutę. Po keliu valandų paskambino, sako pakeitėm, 500 lt iš tavęs. Atlekiau, užsivedžiau, pergazavau, dirželis sucypė, (pasirodė, kad generatoriaus), sakau lygtai ok. Tik gal garsiau nei manasis iki užsilenkimo dirbo. Nu ir visas patenkintas išlekiau į Kauną. Grįžau lyg ir normaliai. Savaitgalį prastovėjo mašina, o pirmadienio rytą patraukiau į Šiaulius. Kuo arčiau Šiaulių tuo keistesni garsai pradėjo girdėtis (nieko blogo neįtariau, nes „servizistai“ sakė, kad reikia diželį keist), sustojau prie parduotuvės nusipirkt diželį, pareinu į mašiną, o ji nebeužsikuria, vėl tie patys simptomai kaip užlinkus kompreksui. Šiaip ne taip užsikūriau ir parsibeldžiau iki namų, galvoju diržą pasikeisiu ir praeis. Nuėmus dirželį ir pajudinus komprekso ašelę klibėjimas buvo toks pats kaip ir senojo komprekso. Šūdą įkišo. Susikambinau, pažadėjo pinigus atiduoti. Sugalvojom su tėvuku senąjį pamėgint išardyt, pažiūrėt kas do daiktas. Išardžius pamatėme, kad galima pakeist vieną dalį, pasiskambinom į matsuda, sakė nieks tokių nepardavinėja. Jei norit yra naujas kompreksas (4000 lt) arba restauruoti senąjį (kaina nuo 800 lt) garantija 6 mėn. Nu ka, pagalvojome, ką jie taip mandrai padaro, kad patys negalėtume pasidaryt.. Tai va, šiandien mazdutė jau išvažiavo į trasą su namie restauruotu kompreksu (kainavo 70 lt) ir jau pravažiavo 200 km, kol kas viskas veikia puikiai (manau ir veiks kol supus mazda).

O remontui buvo panaudota:

kadangi komprekse yra du guoliai (vienas viduj, o kitas išorėje (buvo nusibaigęs) tai prireikė ritininio guolio 17×40 (40 lt) (geriau tiktų 17x<40 dvieilis rutulinis), dviejų riebokšlių (po 5 lt) ir tekintojo (už darbą 20 lt).

1. Gražiai išsiardom kompreksą. Išorinį guolį „paberiame“.
2. Dangtelį silpnai aptekiname, kad iš korpuso galėtų gražiai išmušt senojo guolio išorinį žieda.
3. Kiek reikia aptekiname ašelę (nes tiesiai ant jos eina orginalaus guolio ritiniukai), kad tvirtai užsimautų naujas guolis (mano atveju apie 0,5-1 mm), jei reikia aptekiname dangtelį (kur buvo senojo guolio išorinis žiedas. Iš 32 skersmens į 40 mm), kad tvirtai ir gražiai įsistatytų naujasis guolis.
4. Guolius sutepame karščiui atspariu tepalu.
5. Surenkame kompreksa.
6. Statome ant variklio.
7. Užvedame variklį, kad prasidirbtu guoliai, nes kai pradžioje sunkiai sukasi kompreksas (dėl pritepto tepalo) prabuksuoja dirželis.

Prasidirbus, jau galima ir vaziuot, kol kas jokiu prabuksavimu nebebuvo, bus matyt kaip seksis toliau važinėt, bet manau, kad problemų nebus. O pagrindis turbinų gedimas, manau, susidėvėję guoliai, už kuriuos „restauratoriai“ nuplėšia nuo 800 lt (jei pats išimi kompreksą, kitu atveju matsudoje kainos nuo 1100 lt).

Dėja nebuvo po ranka kuom nufotografuoti kas kur ir kaip, bet manau mintį suprasite kaip sutaupyti daug daug pinigėlių.

Parašykite komentarą

Copyright 2009-2019 Mazda626.lt Inc. All rights reserved.