Strict Standards: Non-static method WPU_Cache::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 71

Strict Standards: Non-static method WPU_Integration::getInstance() should not be called statically in /home/mazda626/domains/mazda626.lt/public_html/forumas/wp-united/integrator.php on line 146
Naujoji „Mazda 6″ debiutuoja Lietuvoje — Mazda626/6

Mazda626/6

Naujoji „Mazda 6″ debiutuoja Lietuvoje

Paskutiniai komentarai:

Naujoji „Mazda 6″ debiutuoja Lietuvoje

Parašyta 2013-01-29 | Kategotija Skaitykla | Autorius Kanapė

Vienas populiariausių kompanijos modelių, pagaliau pradeda savo spektaklį ir Lietuvoje, kurioje tikimasi atgauti prarastas pozicijas, nes pirmosios kartos „Mazda 6″ buvo vienas populiariausių naujų automobilių Lietuvoje.

Naujausiomis „Mazda“ technologijomis prikimštas automobilis turėtų nustebinti net ir didžiausius skeptikus. Kodėl? Itin lengva platforma, modernūs benzininiai ir dyzeliniai motorai bei aukščiausios kokybės interjeras. Tokiais epitetais nesidrovi žarstytis „Mazda“ atstovai.

Naujas vidutinės klasės sedanas yra 105 milimetrais ilgesnis už praeitos kartos modelį ir dabar yra 4,86 metro ilgio, 1,84 metro pločio ir 1,45 metro aukščio. Padidėjo ne tik automobilio parametrai, bet ir ratų bazė, kuri dabar yra 2,83 metro. Taip pat skirtumas tarp praeitos kartos modelio ir naujo yra, jog priekiniai ratai yra pastumti 100 milimetrų į priekį, o tai geriau paskirsto svorį.

Padidėję automobilio parametrai, naujos kartos modelyje pasiūlys 20 milimetrų daugiau erdvės priekyje sėdintiems keleiviams, o gale sėdintiems keleiviams erdvė padidės 43 milimetrais. Daugiau erdvės bus ir bagažinėje, naujoji šešiukė pasiūlys 483 litrų dydžio bagažinę ir 20 milimetrų platesnę bagažinės pakrovimo angą.

Mūsų šalies rinkai automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais ir vienu dyzeliniu agregatu. Pirkėjai norintys benzininio agregato galės pasirinkti iš 2 arba 2,5 litro variklių, kurie išvysto atitinkamai 145, 165 arba 192 arklio galias, priklausomai nuo versijos. 145 arklio galių modifikacija taip pat išvystys 210 NM sukimo momentą, iki 100 km/h įsibėgės per 9,5 sekundės, pasieks maksimalų 208 km/h greitį ir turėtų vidutiniškai suvartoti 5,5 litro degalų. 165 arklio galių versijai talkins 208 NM sukimo momentas, iki 100 km/h įsibėgės per 9,1 sekundės, pasieks maksimalų 216 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 6 litrus degalų. Pati galingiausioji versija su 192 arklio galių ir 256 NM sukimo momentu iki 100 km/h įsibėgės per 7,8 sekundės, pasieks maksimalų 223 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 6,3 litro degalų.

Vienas dyzelinis variklis bus siūlomas su dvejomis versijomis – 150 ir 175 arklio galių. 150 arklio galių modifikacija išvystys 380 NM sukimo momenetą, iki 100 km/h įsibėgės per 9 sekundes, pasieks maksimalų 211 km/h greitį ir vidutiniškai turėtų suvartoti 4,2 litro degalų. Galingiausioji versija su 175 arklio galiomis ir 380 NM sukimo momentu iki 100 km/h įsibėgės per 7,8 sekundės, vidutiniškai suvartos 4,5-4,8 litro degalų bei pasieks maksimalų 223 km/h greitį.

Šešiuke su 2 litrų benzininiu agregatu, kuris išvystys 150 arklio galių, Lietuvoje kainuos nuo 79,060 litų. Tuo tarpu modelis su dyzeliniu agregatu, kuris išvystys taip pat 150 arklio galių, Lietuvoje kainuos nuo 92,710 litų.

Bazinėje modelio įrangoje pirkėjai gaus ABS ir EBD sistemas, DSC ir TC stabilumo ir sukibimo kontroles, daugybę oro pagalvių, „i-Stop“ sistemą, elektra valdomus ir šildomus veidrodėlius, centrinį užraktą, elektra valdomus priekinius ir galinius langus, šildomas priekines sėdynes, CD/MP3 grotuvą, AUX ir USB jungtis, oro kondicionierių.

Informacijos šaltinis: www.automanas.lt

Parašykite komentarą

Copyright 2009-2019 Mazda626.lt Inc. All rights reserved.