Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Puslapis 15 iš 16 |
Rating | Been thanked | Autorius | Post |
---|---|---|---|
Rating:25% | 1 | Gintaras | ![]() Kai duju iranga sumonuojama ,visada galine masinos dalis tampa truputi paspausta , dabar sprendimo budas -kaip taisingai tai isspresti . pjauciau \ deciau po mortiku lekstemis fanieros rinkes ,isilginciau \pasikeisciau leksciu tvirtinimo verzles . |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() Aga ![]() |
Rating:25% | 1 | Gintaras | ![]() Kai iekosi tramplioriaus [paskirstytojo ] atkreipki demesi ant jo esancius simbolius ,tai yra S ir jo skaiciu , S2 , S5 ,S9 . koks S skaicius tokio ir turi ieskoti . p.s. dujos ar yra imontuotos ? |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() Žvakę išsisuk ir pažiūrėk ar tikrai pirmas cilindras viršuj, kai mietkės sustatai. |
Rating:25% | 1 | MMD 944 | ![]() cilindru darbo seka būtų: 1-3-4-2. bet lygtai ant dangtelio skaičiai yra. kur kuriam. |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() Pastatai apatini škyvą ant mietkių, bus pirmas cilindras, nusuki dangtelį, pažiūri kur begunokas stovi, ten kiši pirmą cilindrą, o toliau, kaip MMD sake 1-3-4-2. Ir cilindrai pas japoną skaičiuojas nuo variklio priekio, o ne kairės, ar dešinės ![]() |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() Užuojauta su S9.... |
Rating:25% | 1 | Gintaras | ![]() Žodžiu sudėjau laidus pagal seką 1-3-4-2 ir nop, nesikuria tada nuvariau kitus laidus pasiėmiau, žvakes naujas susukau ir vis tiek nieko kabina jau atrodo ir pokšt nebe... padvėsė jau ir akumas.. 3-čias cilindras matos išsukus žvake kad vidui lyg ir tepalo yra... na bet čia neesmė... S9 tramplioras... |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() 1-3-4-2 yra keturtakčio keturių cilindrų variklio darbo tvarka ir nieko čia neišrasi. |
Rating:25% | 1 | MINDE-ZzZ | ![]() mazdos kova su rūdimis beprasmė ![]() ![]() |
Rating:25% | 1 | Br0 | ![]() kad ir klubietis esi, bet tavo tema yra pavizdys ko nereiktu daryti ![]() |
Rating:25% | 1 | MMD 944 | ![]() Reinkarnacija. Ne į tema, bet ka padarysi. ![]() ![]() ![]() |
Rating:25% | 1 | Gintaras | ![]() Pradėjo kaukti priekinis vair. pusės rato guolis. Svarstau keisti guolį servise, ar ieškoti nenaujo suporto ir pačiam pasikeisti :?: Gal kas žino nenaujo kainą? Naujas stebules guolis ,kaip NTN kaina apie 30 pinigu ,savaime suprantama yra ir nuo 15-17 . perkant naudota stebule butina patikrinti \iv... |
Rating:25% | 1 | tilutis | ![]() Sveiki, pats temą kažkada užkūriau ir nesuprasdamas prirašiau kai kur nesąmonių, forumiečiai buvo teisūs. Rašau išvadas (gal kas sutaupys laiko ir pinigų), o ne tai kaip aš vargau kelis metus. - dujas dėkit arčiau namų (užsiknisit toli važinėti reguliuoti jei reikės) ir normalioje firmoje (geriau br... |
Rating:25% | 1 | arwis208 | ![]() Ko gero paciam reikalingas ne suportas, o stebule. Kad ir kurio reikia, pas mane yra, po 10 euru, jei reikes-pm |
Rating:25% | 1 | pofke | ![]() Prie stabdžiu pompos kiek pamenu. Viena štucerį atsukt ir žarną numaut. |
Rating:25% | 1 | Ernestas92 | ![]() Paskutiniu metu atlikta: 2,5 v6 (kl-de) swapas verstos odos salonas (nuo xedos9) priekyje raudonos spyruoklės, gale nuo ford probe 60mm išmetimas R17 BBS ratai Artimu metu planuojaimi darbai: Mazda 6 stabdžiai priekyje 283mm (standartas 258mm) Galinio tilto perrinkimas |
Puslapis 15 iš 16 | Eiti į Ankstesnis 1 ... 12, 13, 14, 15, 16 Kitas |