Mazda 626/6
http://www.mazda626.lt/forumas/

Mazda 626 GC 2,0i sedanas
http://www.mazda626.lt/forumas/viewtopic.php?f=19&t=2537
Puslapis 33

Autorius:  macho [ 2012 Rgp 21 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Gal kas gali rekomenduoti nebrangią, bet efektyvią priemonę šalinti kėbulo įbrėžimus? Dažų sluoksnis nepažeistas.

Autorius:  Kanapė [ 2012 Rgp 22 08:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Poliruoji jai tik lakas įbrėžtas. Jai gilus bet nedaeita iki dažų gali bandyti su dantų krapštuku užpildyti laku tada poliruoti. O tai visais pieštukai nuo įbrėžimu kažkaip nepasitikiu nors esme jų liktais ta pati

Autorius:  lelalas [ 2012 Rgp 24 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

macho rašė:
Kuo sedanai labiau patiko nei kupe? :)


Labiau patinka kupė. Tik turėjau mintį, kad su sedanais mažiau visokių gedimų buvo. ;)

Autorius:  macho [ 2012 Rgp 24 12:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Dar noriu paklaust labiau nusimanančių, kuo be kėbulo skiriasi kupe nuo sedano? Kiek žinau kupe turi 85 kw variklį, autopilotą, kas dar skiriasi?

Autorius:  lelalas [ 2012 Rgp 24 18:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

GT variantas turi 88kw ir tai gali būti tiek sedanas, tiek chedžbekas, tiek kupė.

Autorius:  macho [ 2012 Rgp 24 23:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Supratau, dėkui :) O kas dar GT yra, ko nėra paprastam variante?

Autorius:  pofke [ 2012 Rgp 25 11:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Nėra kažkokios GT komplektacijos.
Kas vienoj yra gali kitoj nebūt.
Pvz pas mane coupe piloto nėra.

Autorius:  macho [ 2014 Sau 27 19:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Prikabintas failas:
P7120234.jpg
P7120234.jpg [ 116.17 KiB | Peržiūrėta 2195 kartus(ų) ]

Laba dienele, senai nesilankiau.
Noriu papasakot, kaip šiuo metu gyvena mano senutė. Taip pat būtų įdomi jūsų nuomonė dėl jos pasilikimo.
Praėjusią vasarą praeita techninė apžiūra, rimtų bėdų nebuvo, bet iki tobulumo trūko.
Tada be jokių problemų įveikta kelionė iki pajūrio ir atgal (500km), iki ežerų ir atgal (300km), jau nekalbu apie dažną maršrutą Kaunas-Panevėžys, Panevėžys-Kaunas. Šiuo metu rida yra apie 240 tūkst.
Vasarą šis automobilis labai pasitarnavo namie prie ūkio, pakankinau šiek tiek su pilnom žvyro ir kitų statybinių medžiagų priekabom. Tuo metu pastebėjau, kad pradėdavo kaisti ir siurbti antifrizą. Galiausiai subėgo viskas į karterį. Buvo pramušta tarpinė ir šiek tiek pakaitus galvutė. Pažįstamas suremontavo, dėl viso ko buvo įdėta naujai perrinkta kita galvutė, išplauta sistema, pakeistas tepalas, filtrai (žodžiu viskas kaip priklauso). Tada išlindo kita bėda, nebedirba vienas purkštukas, bet dar neskubu remontuot (su dujom važinėju). Šiuo metu važinėjama su ja praktiškai kasdien (į darbą), ne per toliausiais atstumais. Dar reiktų pasitvarkyt duslintuvą (užtat kietai skamba dabar). Variklis traukia puikiai, be problemų kuriasi net prie -20, pakankamai nedidelis apetitas dujoms. Be to, kad sena ir nelabai įsisodinsi mandresnę panelę, daugiau nėra kažkokių svarių priežasčių, kurios ribotų jos eksplotaciją :) Nebent saugumas - naujesnės yra saugesnės.
Manau, kad ji jau savo atitarnavo (jau ko gero senai atitarnavo), vasarą mąstau apie naujesnius ratus. Tik dabar galvoju kaip su šia senute elgtis paskui. Mąstau (nieko dar neplanuoju) apie kelias alternatyvas:
1. Lengviausias ir greičiausias kelias nuvaryti į šrotus, tik bėda, kad ten be jokio galvos skausmo su ja susidoros, išskers, o man tie keli šimtai į kišenę realiai nelabai ką duos - pravalgysiu ir tiek. Tuo labiau, kad nemažai į ją jau įkišta pinigų.
2. Pasilikt dar kokius metus kol pakeisiu savo socialinį statusą iš studento į gaunantį pastovias pajamas, per tą laiką pasiieškot tokios pat kitos mašinos-donoro ar šiaip bandyt pasirinkti atsarginių dalių. Paskui laisvalaikiu per kelis metus po truputi išrengt, įvertint kėbulo būklę, kur reikia pasivirint (realiai kėbulas tikrai geros būklės tokių metų mašinai, bet norint visada galima rast prie ko prikibt), perrinkt važiuoklę, pasikeist amortizatorius, susitvarkyt neveikiantį purkštuką, naujai išlankstyt išmetimo sistemą, perdažyt kėbulą (galbūt pakeist šiek tiek atspalvį), nuimt kably (kad nebūtų pagundos tampyt :) ), atšviežint kiek saloną ir kitas smulkmenas pasitvarkyt. Trumpai tariant paruošti dar kokiems min 15 metų eksplotacijai, bet jau nebe tokiai intensyviai, labiau kaip eksponatą laikyt (už 3 metų mašina įgaus antikvaro statusą). Iš esmės tai būtų viskas labiau iš idėjos, neišspausi čia materialios naudos(aš idealistas, kadaise, vidurinės laikais, panašiai perrinkinėdavau sovietinę moto techniką).
3. Daryti panašiai kaip 2 variante, tik ieškoti dalių ir siekti šiek tiek kitokio rezultato, panašiai, kaip čia:
http://mazdayoungtimer.de.tl/Mazda-626- ... 87-k2-.htm
4. Tiesiog nieko nedaryt, nebent tik tiek, kad užtektų praeiti kitai technikinei, ir važiuoti kol išlįs rimta problema.

Ai, dar reiktų paminėt, kad, norint pratęsti eksplotaciją, reiktų pasikeisti paskirstymo veleno dirželį ir jo įtempėjo guolį. Žodžiu norint sutvarkyti iki idealios būklės, reikia nemažai įdėt :) Guodžia tai, kad jai remontas nekainuoja tiek, kiek naujoms mašinoms, draugas būna nuvaro savo daug naujesnį elektronikos prikištą pežą į servisą ir palieka 1k prie vietos :D Ir taip profilaktiškai :D Kitas dalykas, tvarkant tokį paprastą automobilį, labai daug gali pasidaryti pats :)

Įdomi protinga jūsų nuomonė.

Autorius:  corehead [ 2014 Sau 28 17:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

pasilikciau kaip eksponata - jeigu tik yra galimybe kur laikyt kad nesuputu....
BET su salyga kad ketini ikisti nemazai pinigu ateityje... geram rezultatui ju tikrai reikes, nebent moki pats dazyt, virint, poliruot ir tt... ir tai dar kainuoja visokios deficitines dalys kuriu greit neberasi...
jeigu investuot nenoresi, tada IMHO neverta net ir pasilikt...

Autorius:  macho [ 2014 Sau 28 19:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Mazda 626 GC 2,0i sedanas

Tai žinai, skubėt niekur neskubėčiau, yra ir be to kas veikt laisvalaikiu. Svarbu tik, kad laikyt būtų kur, ne ant lauko.

Puslapis 33 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/