1988 metais pasirodė ant GD platformos gaminama Mazda 626. ji buvo gaminama iki 1992 metų. GD buvo siūloma hečbeko, sedano, kupė (tam tikrose rinkose kupė dar buvo vadinama MX-6) bei universalo kėbulu ( šis mazda 626 universalas buvo gaminamas ant šiek tiek modifikuotos GD platformos pervadintos į GV ir buvo gaminamas net iki 1996 metų ) Europos rinkoje buvo siūlomi 1.6 l, 1.8 l, 2.0 l, bei 2.2 l, litrų varikliai. Galingiausia GD modifikacija buvo vadinama GT ir turėjo 2,0 litrų (103/108 kw) variklį ( Europoje ) bei 2.2 litrų (108 kw) variklį su turbina. Taip pat kartu su šiuo modeliu pagal pageidavimą buvo montuojama ir 4WS (4-wheel-steering) 4 ratų pasukamumo sistema , kuri didino stabilumą manevruojant dideliu greičiu bei mažino apsisukimospindulį. Taip pat vėlesniuose modeliuose
buvo siūloma ir ir 4WD ( 4-wheel drive ) 4 varomų ratų versija. Mazda 626 GD serijos automobiliai dar ir dabar yra dažnai sutinkamos, ne yra patikimos ir nesunkiai prižiūrimos.
1990 rugpjūtyje buvo atnaujinimas – bamperius imta dažyti kėbulo spalva, 140 AG variklius montuoti ne tik i sportinius modelius. Dyzeliniai 60 ir 75 AG varikliai užsirekomendavo kaip nelabai vykę, tad nebuvo populiarus.
Kaina 1000-3000 Lt
Paskutiniai komentarai