1992 metais pasirodė mazda 626 gaminama ant GE platformos ir buvo gaminama iki 1997 metų. GE buvo siūloma hečbeko bei sedano kėbulais (nors techninių skirtumų beveik nebuvo, kupė modelis nebebuvo vadinamas 626, bet buvo parduodamas su MX-6 vardu) Mazda 626 GE lyginant su ant GD platformos gaminama 626, patyrė didelius pasikeitimus. Visų pirma, dėl visiškai naujos paltformos, automobilis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami visiškai nauji varikliai. Buvo leidžiami 4 cilindrų 1.8 l ( 66/77 kW ) bei 2.0 l ( 85 kw ), o taip pat 2.5 l V6 ( 122 kW ) modelis. Taip apt buvo leidžiamas ir 2.0 l ( 55kW) su sudėtinga „comprex“ sistema. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir
ekonomiškas. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu.
GE taip pat galėjo būti užsakoma su 4WS (4-wheel-steering) 4 ratų pasukamumo sistema , kuri didino stabilumą manevruojant dideliu greičiu bei mažino apsisukimo spindulį. Taip buvo leidžiama ir 4WD ( 4-wheel drive ) 4 varomų ratų versija komplektuoja tik su 2.0 l ( 85 kW ) varikliu.
1996 metais automobilis buvo nežymiai atnaujintas – visiems modeliams buvo dedamos chromuotos priekinės grotelės, smulkūs pasikeitimai vidaus detalėse bei spalvų gamoje.
1500-5000 Lt
Paskutiniai komentarai